14 juni 2011

Lördagen den 11 juni.

I lördags begav jag mig tillsammans med Malin och några fler till vår gamla skola för att se våra vänner ta studenten! Galet att det var ett år sedan jag själv stod där. 
Lovisa, Elin och Malin.

Jag hade på mig en klänning och en ny favorit topp från H&M. Den lilla väskan runt halsen är från Monki.




 Vilma och Malin.
Vilma Vilma Vilma!

Fina Elin!


och så han jag säga hej till bästa Moa också!
 Gick in och tittade lite i skolan och hälsade på några lärare. Kändes himla konstigt att vara tillbaka.

 Sedan blev det studentmottagning, först hemma hos Vilma. Åt massor med mat och världens godaste cupcakes!
 Malin och en trött Vilma efter flaket.
 Vilmas syster Billie och hennes pojkvän.

 Vilmas mamma och pappa häll jättefina tal på gården.
 Sedan blev det dags att åka vidare till nästa mottagning, nämligen Elins.

Elin. 
 Där åt jag lite mer mat för att det var så himla gott. Men var ganska mätt vid det här laget. 


Elin och jag. 

Jag hade en otroligt bra dag med underbara vänner och hoppas att de hade en minst lika bra dag själva. Jättegrattis till er alla, ni är så bra och nu har ni äntligen gått ut gymnasiet! Älskar er. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar