20 mars 2011

Januari - mars

Här kommer en sammanfattning av det lilla jag hann dokumentera i min tidigare blogg. 

I januari var det kallt, jag jobbade och träffade kompisar.


  Vilma
  Jag

  I februari åkte jag spontant iväg till Spanien i tre veckor ensam. Det var en otroligt härlig och bra resa. 










Där träffade jag två underbara människor, Ben...
  och Angeliqa.




Sedan blev det mars.


    Vi hade avskedsmiddag för Ines som flyttade till New York. 

Ines och Jocke.
    Fikade med finaste Malin.




  Träffade Siri som jag inte sett på länge vilket var fint!
  Jag och Vilma upptäckte ett cafe som säljer extremt goda
  cupcakes! Cupcake Sthlm heter det. Här hittar ni hemsidan. 
  

     Det började bli vår.

Siri fyllde 20 vilket firades med tårta!
    Anna.
    Siri.

    Jag åt middag med pappa vilket var jättemysigt. 
  Pappa
    Hej hej
    Förra lördagen åkte familjen upp till Vemdalen och åkte skidor.
    Vi bodde jättebra och mitt i backen!
    Finaste lillasystern Saga. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar