17 juli 2011

Sushi, Zink och debaser.


Förra lördagen köpte jag sushi till lunch första gången någonsin! Känns som att det var på tiden, och det var helt okej gott.Efter jobbet gick jag och mamma till Zink grill och drack vin och åt lite. Galet god buffelmozarella, parmaskinka och oliver. 
Mamma.


Och hur gott är det inte med bara lite bröd, olivolja och salt? Skulle nog kunna leva på det.  Deras olivolja är för övrigt riktigt god!  


Jag hade på mig en klänning från H&M, töja från Monki, byxor från New York, skor från Vagabond och väska från Cos.
Jag och Emma. När vi var klara mötte jag upp några från jobbet och efter en vad som kändes som en timmas velande fram och tillbaka med tunnelbanan hamnade vi på Debaser Slussen där vi tog lite mer mat och vin, hade riktig kul!  Sedan sa vi hej då och så promenerade jag hem från slussen. Eller när jag tänker efter så kanske jag tog bussen ändå?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar