27 juli 2011

Lördagskväll, en räv på besök, marshmallows och fina vänner.

I lördags efter jobbet åkte jag hem till Joakim som bor vid Brommaplan för att grilla och dricka vin.



Här är Jocke!
Sanna och Philip var där.
 Glad jag, hejhej!

 Lovisa och Lovisa.

Carro.

Lovisa och Petra.




 Vi åt god sallad, grillat och senare grillade vi marshmallows!





En räv kom  upp på terassen och hälsade på. 
Lovisa, Jocke och Lovisa. När det blev mörkt och började regna så gick vi in istället.
Petra.
Lovisa.

Här är Marcus. Några av oss tog bussen mot stan och några stannade kvar för att bada vid stranden.

Jag hade lånat Jolins klänning som kommer från Cos, ångrar så att jag inte köpte den själv när den fanns kvar! Hatten kommer från Tjallamalla.

Katarina och Johanna.
Jag och Katarina.

Själv mötte jag upp Katarina och Johanna på Strand vid Hornstull. Katarina har varit i Australien i ett halvår, så galet kul att träffa henne igen! Så det var en riktigt bra lördag. <3

( Några av mobilbilderna har jag lånat av Sanna och Lovisa!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar